zulaika cuba nak berkawan






ni kat taman depan umah aku... derang macam nak berkawan.. tapi dua2 xtau nak berkomunikasi. last dua2 bawa diri...

kat pizza hut 101mall


hehehe bg sesaper yg da lupa muka hubby i.. ni la muka dia .. da tembam semacam dek bahagia idup dgn aku la. anak ada kat celah sbb tertido... so mak n ayah dia jer posing...

gaya terkini....

ini keje ayah dia... aku xde masa ni sbb tgh mandi.. ayah dia nak senyapkan dia dr menangis letak dlm mesin basuh.baru la member senyap kalu tak memangil mak dia ajer...mana agensi yg berminat si la contact kami yer.. anak kami ni ada bakat luar biasa(walaupun xde) hehheh.. rugi ooo x amik dia jadi model...

meluntur buluh biar dr rebungnyer


tgk betapa commited nyer aku terhadap peribahasa tersebut.. baru jer setahun aku da ajar camner nk menumbuk cili.. cili api tau.. kalu la besar nanti malas gak. aku tak tau la..
betapa bersungguh zulaika menumbuk.. kalu tgk video lg best tp tu aar.. aku tak pandai lg nak upload n software pn xde...

byknyer kerja...


ini invoice bertimbun yg blum buat lg... ni baru sikit. ada lagi sebenarnya.. boringnyer aku!!
da nak akhir bulan ni ...aku lah yg paling bz kot kat ofis sbb nk cari D.O n buiat invoice... kalu tak sure statement aku terbantut...
tu sbb kalu blh ujung bulan jgn la ada cuti kalu tak sure aku tak menang tangan ..

rumah ku ada burung...


hari ni aku malas nak keje la... so semua gambar yg ada aku upload sebab aku xtau next week ada free ke tak ...laki aku baru je beli 2 ekor burung yg sapai la ni aku x ingat apa jenis nyer... laki aku mmg la peminat burung tapi aku da sound siap2.. setakat burung cam ni aku leh accept lg tapi kalu yg mahal n cost bela pun mahal aku tak mampu n aku xrela nk bela.. baik aku beli beras...
Bukan apa aku pernah tgk org giler kat burung sanggup berhabis duit utk bela n beli burung semete.. aku tak redha...dimintakan jauh lah hendaknya.. amin

rumah terbuka..




gambar tak cantik aaa... almaklum bukan camera digital.... napak gelap kan nasib baik la anak aku ni tak gelap cam mak dia kalu idak sure malap jer gambor dia nie... actually nak tujuk yg anak aku ni kuat melayan budak lelaki... budak lelaki tu, anak aku la yg menegur dulu... umo bdk lelaki tu 7tahun lagi pemalu dr si ika nie... semua yg dtg dok melayan kerenah anak aku yg tak abis menyengih dan memikat hati...