ini la nenek aku yg usianya mencecah 90tahun kot... sorry nenek x ingat la!!! Walaupun da tua nenek aku masih blh menjaga diri sendiri. Dia masih boleh melakukan segala keperluannya sendiri. kira kuat lg la takde la terlantar... alhamdullilah...

Dulu nenek aku garang giler tp la ni ok jer. Dia masih ingat aku lagi walaupun kekadg lupa gak. kalu anak aku n laki aku sure dia tanya byk kali saper yer ni..

Bila pk Jauh...macamana la aku bila da tua kan... kira nenek aku ok gak sbb dia xde la menyusahkan sesaper walau da tua.. aku ni blum 30 lagi da macam2. kalu ujan sikit je da kebas satu badan. pinggang pun xleh duk lama2 mula la sakit....blh dikatakan badan second lah... almaklum dulu masa kaki motor tak ingat!bila jatuh atau aaccident buat dek jer xmau la juper doktor atau tukang urut. inilah padahnyer.. esh esh..

apapn aku doakan semoga bila aku tua nanti ada yg syg aku n sudi jaga aku xpun jenguk lakan.. Ya Allah ampuni la segala dosa-dosaku yg lalu.. amin

No comments: