bengai...

dah lama aku nak luahkan tapi tak terluah
cuba untuk kawal tapi tak terkawal..
akhirnya hari ni aku angin tahap kuasa kuda
mana taknya...serabut aku

selama ni aku bersabar je dgn setiap pengurusan dia
tapi makin hari makin sakit plak hati aku
memang jelas lah apa yang orang cakap itu benar belaka
patutlah orang bawahan awak semua sakit hati kat awak

selama ni aku diam sebab aku rasa aku orang baru
yang tak boleh nak citer n cakap apa
sebab aku tak masak dengan apa yang sedang berlaku
tapi tahun demi tahun.....
aku rasa sangat kecewa ooooooo
dengan apa yang kau buat dengan orang sekeliling

aku tak faham
tiap kali apa yang berlaku pasti ko cakap org yang buat ko
tapi ko sedar tak naper orang buat cam tue???
mesti ada puncanya...
cubalah cari punca dan sedar diri sikit
orang buat cam gitu sebab ko punya angkara
cakap n buat tak serupa bikin
lain ko cakap lain yg ko buat
org ada hati lah......

ntah la...
aku nk lepaskan geram jer
selagi aku tak lepas geram aku tak leh keje dgn tenang
da la byk keje ko bg aku uruskan...
keje ko tak mo back up...tau nk settle
ahhh...sakitnya jiwa dapat bos cam kamu ini

sekian....

No comments: