Alhamdullilah .... Zulaika Syuhada berjaya

 



sejak kebelakangan ini...
life aku memang bz..
hari ni baru je slow
tue pon kena standby gak .. huhuhu


ada berita gumbira
untuk dikongsi bersama ..
alhamdullilah ...syukur sgt...

zulaika berjaya dapat SRAI 19 !!!!
takut jugak kalo tak dapat walaupon 
zulaika cakap senang jer periksa
sebab zulaika suka reka cerita dan cakap bebukan
tambahan tak mau mengharap bangat... padahal setahun aku dok bercerita

maka kena buat checklis..
kena hantar surat pengesahan sblm 25 julai
kalo tak terbatal...
almaklum aku ni pelupa yg amat!!!

insyaallah esok ibu settlekan yer 
okey la...

nak sambung keje tertangguh
dek sibuk pendaftaran yg tak habis
hingga keje dokumentasi melambak...

selamat berpuasa kepada semua..
mohon maaf anadai hati terluka sebab aku
andai aku selalu mengabaikan kalian...
halal makan minum dan hutang yg terlupa
tak pun boleh sms kalo nk tuntut yer.. heheh

moga ramadan kali ini lebih baik dr ramadhan yg lalu
amin


No comments: