Qualiti time

Minggu lepas aku gagahkan hati dan kentalkan semangat ke big bad wolf dgn anak anak dan ditemani hidayah dan sikembar itu juga....

Maka  2 ibu bersama 5 kanak2 berdondon ke tempat yg dihajati..

Sungguh hebat dugaan dan ujian bila kanak2 memilih buku dan berebut buku. Tak kurang juga yang lupa diri hingga baring atas lantai...

Gambar tak sempat nak ambil disebabkan tangan tak cukup nk pegang anak, buku, kotak dan bagainya...

Alhamdullilah
Kali ni pergi aku beli yang praktikal jer...
Tak macam dulu  kalo blh semua nk beli..
Yang ini kali saya beli banyak buku aktiviti kanak2 jer...
Belajar dari pengalaman lepas buku citer jadi hiasan sbb maknya rajin sgt nk membacakan...heheeh

So far anak anak aku sungguh semangat nak beraktiviti...
Antara yang mampu aku buat mewarna....

Insya allah
Tahun ni ibu bukan takat pasang niat tapi akan cuba dan realisasikan apa yg diniatkan...

Nota kaki : senang buat niat tp nak laksanakan susah dan lagi payah nk istiqomah....

No comments: