Perbezaan saiz spectra s3,freestyle dan lacte

Sejak beli lacte ni..
Aku cam banyak mengeluh je..
Mungkin aku kecewa dgn saiznya..
Silap aku tak g tgk cth pam dan juga masa proses survey, aku banyak cari pasai performance sapai lupa nk highlight saiz...

Aku rasa leceh sgt dgn part yg ada
Sebab pam yg dulu aku rasa pam on the go je...
Yg lacte nie...
- Motornya besar
- Botol dan breastshield pun besar
- Part yg ada utk breast shield banyak sgt...corong terpisah...senang tercabut plak. Aku jenis yg lolaq...pegang barang selalu nk terlucut...selalu jatuh kutip satu benda je...ni terjatuh berderai...alahai....
- selalu aku bawa cooler bag yg comel je as extra beg...la ni semua besar maka besar la beg yg aku perlu bawa
- Kalo freestyle, ko hanya perlu pasang breast shield dan tubing pada motor dah leh pam dengan tenang...aku pernah je pam kat dlm toilet dan bas..mmg open giler..n xrasa beban sgt...
- Aku try lacte, part yg longgar, besar, kena pakai power bank, ada tubing...eee leceh ooooo...dah tur tak leh intai aliran susu yg keluar...

Fikir balik spectra s3 better then lacte...cuma kelemahan kena direct power supply...

Hahahaa... Mesti ramai yg marah kat aku... Banyak songeh pompuan nie..
Ntah la,  setiap org ada keperluan tersendiri...pada aku suction tak byk beza sgt..

Minta maaf kalo ada yg marah dgn entry nie..
Tujuan aku nk share pengalaman aku je...mungkin aku TAK biasa pakai lagi kot
Huhuhu...

Sila rujuk gambar...

No comments: