assalamualaikum....

just to say..


happy new year !!!!


alhamdullilah... malam ni terakhir 2016.

antara yang aku lalui perlu aku syukuri..

  1. dapat mengerjakan umrah
  2. kehilangan arwah fakri aizat
  3. beli handphone baru walau tak advance mana
  4. dapat g backpacker dgn opismate ke vietnam
  5. operation breast 
  6. khaulah warded hingga masuk icu
banyak lagi yang aku tak ingat... tp tahun ni banyak beri aku keinsafan sangat sangat
moga aku sentiasa muhasabah diri dan berlapang dada dalam menerima segalanya

untuk tahun depan, ada beberapa perkara yang kami terima tahun ini untuk kami lalui tahun hadapan.
  1. alhamdullilah, kontrak peminjaman di INTEC disambung hingga akhir 2017
  2. zulaika jadi pengawas 
  3. sumaiyah jadi penolong kelas kafa 

so aku ada setahun untuk siap siaga segala bagai untuk kehidupan baru ..
jauh lagi tapi itu lah hakikat bila semua pinjaman...

baguskan kalo nikmat hidup didunia ini aku tak sia sia kan dan sentiasa fokus untuk akhirat...
malangnya kekadang aku lupa diri dan sentiasa lupa untuk merancang hidup sesudah mati...

banyak lagi nak tulis tapi macam xde idea

insyaallah
tahun 2017 kita update selalu

moga kalian diberi kesudahan 2016 yang baik dan menjadi insan yg lebih baik pada tahun 2017



No comments: