selamat ke tahun 2009....

allo...
da terlambat ker? da kot
tapi ini je kesempatan yg ada untuk buat ucapan.. tahun baru ni aku xde azam yg khusus sebab tiap tahun azam aku tak tertunai pun. da kawin ni rasanya lagi susah kot nak tunaikan azam tambahan lak tahun ni aku plan nak tambah ahli dlm keluarga aku ... insyaallah....
Bukan apa rasanya umo aku da tua aaarr.. anak baru satu.. ( bkn ke anak tu harta dunia dan akhirat).. x dpt buat harta yg byk kat dunia pun jadi la kalu aku mampu lahirkan satu lagi umat islam ( insyaallah jd muslimin yg baik) ... setengah org kata poyos la ayat aku... tapi bila dipk kan cam akak2 aku derang 30-an anak da sekolah tau. Aku ni nak masuk 30, anak baru jalan terkedek2... alangkah ruginya rasa.....so aku tak kira ... kita bikin anak yerk!!!! hahahaha
Nak citer pasal kerjaya... amat memalukan la.... xde benda nak dibanggakan ... xmacam member aku semua best jer... gaji derang semua da besar2... aku je yg ciput... dpt gaji byr utang .... baju pun tak ganti ... uwaaaaaa uwaaa sedihnya.... tapi xper aaarrr
Sebagai manusia yg sentiasa berfikiran positif... aku selalu pesan kat diri aku n suami yg tercinta..... biar idup kita tak mewah atau susah sikit asalkan kita tak susahkan org sekeliling n kita buat bahgia dgn cara kita sendiri... alhamdullilah setakat ni suami aku amat memahami situasi dan tidak terlalu ego cam setengah lelaki yang kekdg nak ikut kepala derang jer..... aku harap suami aku tak berubah laaaa... amin
so... kalu ada yg terbaca blog aku ni la kan... pesan aku satu... setiap benda yg dtg kat kita... mmg kekdg napak teruk tapi kalu kita pdg secara positif... insyaallah dpt diselesaikan... ALLAH KAN MAHA MENGETAHUI .... DIA TAHU APA BAIK N BURUK TUK KITA.... jaga diri yea kekawan ku...

byee byeee

No comments: