suamiku pulang dr outstation....

yer yer yer...
alkepoyos tui... sajer jer nk announce laki gua dijangkakan balik umah hari ini
setelah outstation 3 ari ...(macam la 3bulan)

bukan apa laki aku jarang xde kat umah, selalu je ada dirumah kan.. bila ada umah blh la dikatakan aku cari pasal nak gaduh jer. Cam sakit ati je dia ada . Blh dikatakan semua x kena.. bila berjauhan walaupun 3ari tetap memberi kelainan beb.. cthnya.. saper aku nak bebel kalu laki aku xde.. kalu aku malas buat susu anak saper la yg aku nak suruh kalu bkn suami tercinta... n lagi satu .. selalu nya laki aku jua la yg kemas umah kalu anak aku sepahkan barang.. penat ooo nak kutip.. walaupun laki aku buat keje sambil membebel setidaknya dia byk tolong buat keje umah.. bila berjauhan cam ni la rasa syg kat laki gua tu.. i love u ayangku yg gemuk.... hehhehee

so ingat ari ni nak masak special tapi dok pk apa la yg aku nak masak???? apa yerk???
xper la aku ada lagi 7jam untuk cari idea... harap timbul la idea itu.. amin..

apa lagi aku nak story haaa... selain byk keje kat opis ni...
opismate aku semua xde keje aku je yg byk.. nasib baik derang nak jugak tolong aku
that y la aku bila nak berhenti mmg byk kali pk.. tapi aku ingat...... nak ubah haluan gak....

kepada kekawan or sesaper yg baca blog aku yg xbest sgt ni.. tima kasih ler...
selamat tahun baru cina yerk... walauupn tahun ni xde ong(derang kata la) harap hidup kita diteruskan dgn hati yg tabah n fikiran yg positif agar semuany aberjalan dgn lancar.. amin

okayla .. gua nak start keje da ni.. byk yg menunggu ..
bye

No comments: