anak ku kuat merengek

la ni zulaika dok merengek jer.. tak tahan rasanya nak layan kerenah dia...
kalo kasi lambat apa yg dia nak... punya la pandai merajuk n siap hentak kaki.. dgn menangis yg meneran...
serba salah rasanya.. tak layan ksian tgk dia lak.. kalo layan makin menjadi .. kang jadi anak manja lak..
payahnyer didik anak... kekadng pening beb memilih cara mendidik anak ..
kita nak yang terbaik... tapi susah nak didik anak zaman la ni kot...
tu baru anak sorang blum lagi anak ramai .. camne ni???

so skrg aku n laki akan main peranan sorang garang sorang baik..selalu ayah la garangkan
baru la balance.... tapi yg pelik anak aku ni.. kalo aku yg marah dia nak aku gak yg pujuk begitu juga kalo laki aku marah dia nak laki aku pujuk, baru dia puas ati n senyap...

org ckp kat aku... selama ku mengandung ni... anak aku akan merengek jer
selalu buat hal.. penjaga anak aku pun cakap.. baru2 ni ika mmg kuat buat hal...
so aku kena bersabr la kan...

semoga kesabaran aku byk la hendaknya....

No comments: