cuti yang membosankan...

da masuk bulan 2 kan
cuti lapan hari amat membosankan sebab duk umah je.. takut nak kuar sbb sure kena kuar duit...
x kuar pun duit abis jer.. tension laaa

3ari aku kat sungkai berakhir dgn melukakan hati mak mentua aku..
bkn salah aku kan.. aku cuma buat muka jer bukan nya aku kurang ajar.. (dosa tak)
mana taknya.. laki aku pegi pukat ikan... derang(mak n bapak mentua aku) relak jer.. xde pun bunyi ke.. bising ke malah aku tgk macam merestuai je tindakan dan aktiviti anak dia...
padahal derang tau aku mengandung... sedih aaarrr ... aku mmg xleh salahkan derang setidaknya apalah salahnya jaga la ati aku ni.. aku bukan apa.. benda selagi leh elak kita elak la kan.... aku da sound laki aku kalu apa2 jadi kat anak aku jgn harap aku nak maafkan derang anak beranak.. jgn kasi aku marah.. mak bapak aku sendiri pun aku keras hati ini plak mak bapak org lain sikit aku tak heran.....
marah n bengang sgt aku!!!!!
salah ke aku????? cuba jawab kalu salah....

dlm cuti ari tu aku sempatla check perut aku..
conpom kandungan aku da 18minggu....
btui telahan aku.. lepas je aku check ... macam2 hal la yg badan aku buat(mengada2)
mula2 muntah, pening la, perut asyik tak selesa je.. malas da nak masak..
minta2 dikuatkan la semangat n segalanya berjalan dgn lancar...
aku cam risau je... ayik pk yg bebkn jer.. Ya ALLAH lindungi la anak dlm perut ku ini... amin

aku da start keje.... byk nya keje.. tak larat la nak handle
xde saper nak tolong aku sebab derang pun byk keje laaa

ok la dilain kali kita sambung yerk...
berdosa tak aku pada mak mentua aku??? dia tau aku bengang tapi tak tahu apa sebab
aku ada gak rasa bersalah tapi aku xleh terima la cara derang yg endah tak endah tu.. kasi ati aku panas oooo

No comments: