susuku sangat lah berkurangan

entri kali plak pasal penyusuan plak..
bukan apa cam da lama x mengadu pasal susu nie
semuanya gegara bebudak induksi sibuk nak baca blog aku
haruslah aku cuak mana taknya yg minta tue ada budak laki belum kawen lagi
seharusnya aku was-was dan tersipu jika mereka baca entri pasal susu


tapi rasanya mereka da tak berminat kot baca blog nie lagi... sebab dah xde topik yang menarik untuk mereka tatapi. so boleh aku bebas menulis apa yang aku nak buat  kalo tak nak cover liner .. alkisah susu kali ni adalah tentang hasil susu yang sangat mengecewakan aku. Isu ni berlaku da berlaku lama da semenjak aku belum pergi induksio da mula menapakkan kesan kekurangan susu ini. Bila aku balik dari INduksi lagi lah memburukkan keadaan dimana sejak dari itu anak aku telah mula campur susu ( minum susu lembu daaa). mimpi ngeri ku telah bermula!!!!!!!!!!!!!!!!!


sejak balik dari induksi susu yang  mampu ku kumpul tiap kali pam hanya la sebanyak 1- 1 1/2 oz shaja kalu byk sgt pun 2oz... sehingga kini susu aku hanya takat tue je. kalau bagi bbsiter pun takat 1 botol je..sedih sgt.
Susu kurang pun ada faktor lain yg mana aku mampu menuai hanya sebelah sahaja bila yg satu lagi ada problem. Nak explain detail masih cuak jadi isu sensitip jer kalo bebdk induksi baca...

sedih aarr .. bila susu kurang sgt nie.. macam pagi ni 1 botol gak yg mampu kubekalkan buat anak ku itu. sedih sgt laaaaa... uwaa uwaaa rasa nak menjerit jer.....

simpati la pada ku wahai dunia..
kerana aku gagal  menyusu baby ku selama 2tahun tidak tercapai
oh dunia doakan daku
dalam menghitung susu ku yang masih berbaki ini
kuatkan aku untuk memberi yg terbaek dalam baki yag terakhir ini
jgn putuskan zat -MU YA ALLAH
buat hamba-MU ini....

Uwaaaa..
sekian luahan sedih ku ini ...

No comments: