tepek muka- family aku...

Venue : banting
Time : pagi raya lagi
Mood : keluarga besar

ini adalah mak tiri ku - aminah namamya bersama ayah aku...
ini plak mak dan ayah ku....
gambar mak , abah dan mak ijoi ( mak tiri aku ) bersama adik kesayangan aku saril
family kak ita... dalam perut bakal menjadi ahli baru keluarga ini... tengah menghitung hari jer...
ini plak family kak eda and abg tay... yg kecik tu baru je abis pantang masa raya pertama....
keluarga ni mmg kuat sedondong dari dulu sampai la nie....
ini plak family kak ura n abg mie... semua ahli family adalah lelaki yg ganas.....

patutnya berlima tapi kak eda lambat sangat bersiap ... kami lima beradik raya kat banting tahun nie.. yg lain g umah mentua....
 ini plak family aku bersama orang2 tua.. huhuhuhu
cucu-cucu yang ada pada pagi raya tahun ini
semua yang ada .....

tadi semua cover macho... yg nie plak gamabr poyo....

No comments: