mengapa ada raa benci dan bosan...

hari ni terasa kebosanan yang teramat bagaikan semuanya serba tidak kena. Aku pandang muka orang pun naik muak dan benci semacam. Aku rasa macam nak muntah je tgk muka2 orang sekeliling aku. Aku rasa ada satu perasaan yang membuak dijiwa ini.

Mengapa kita Membenci??
Aku puas berfikir dari pagi hingga la kini mengapa aku jadi menyampah dan benci melihat orang sekeliling tanpa sebab munasabab tambahan mereka tak usik pun aku mahupun menyakiti aku. Teruk betui isi hati aku ini. Aku macam ada sebuah hati yang hitam lagi tidak suci.Mengapa aku memiliki hati yang begitu tidak baik sekali.

Aku perlu indaf dan bertaubat...
&*^&*%^$%#^%*&()*()()_(_(#$#@@#$%^%^$%&*) inilah isi hati ku takat ini.
rasa mencarut tapi tak tercarut pun....
nak marah tak tahu punca aku nak marah
nak gaduh pun dgn saper je yg leh aku gaduh
naper hidup aku kurang bermakna lately nie...
adakah aku kurang bersyukur dan bermunajab...

kesimpulan
aku perlu sentiasa menelek diri sendiri untuk tidak terus hanyut dengan kebodohan sendiri
maka aku perlu belajar untuk majukan diri k
ahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku yang kebosanan tahap melampau

No comments: