dipagi raya korban....

selamat hari raya aidiladha...tahun nie kami beraya di sgkai jer... laki aku da kerinduan yang teramat kat kg dia tue yg buat special request nak raya sini sebabnya da lama tak balik kononnya...hmmmm xsampai 2bulan pon....so aku xde bantahan dengan syarat masa aku dlm pantang jgn sibuk suh balik sgkai... tak kuasa la nak repeat benda yang sama.

seperti tahun-tahun yang sebelumnya...raya adalah raya sahaja tiada yg special bagi aku.. makna beraya tu masih kabur lagi tuk aku. maybe masih dalam pencarian lagi.

Pepagi raya kalo kat sini , aku teramat lah senang sebabnya aku tak buat n tak tolong apapon. Aku lah menantu hantu ... hahhahaah...malu pon ada tapi aku ntahlah...jadi kekok nak tolong dia buat kerja. Banyak sebab kot naper aku malas n tak de hati nak tolong....yang penting aku memang menantu yang tak boleh diharap...semua org sedia maklum bab nie....seperti sekarang nie...yg dia sibuk buat rendang lagi untuk memuaskan hati anak2 dia padahal da ada je rendang daging tapi anak2 dia mengada n buat request byk sgt..tue yg jd cam gini...opsss...saya tak pernah minta apa2 dari dia... not at all....sementara dia sibuk...aku plak layan tenet ... bosan....

nak layan tv, aku tak selesa sebab kena bersila atau baring yg mana kedua2 posisi tersebut amatlah tidak selesa buat aku....so aku lepak dlm bilik jer... bosan gak....tapi mana lagi aku nak lepak????takper la buat macam biasa...buat bodoh jer...hehhehehehe....

cepat petang, cepat lah malam n cepat lah masa berlalu.....aku nak balik...banyak benda nak buat nie. baju tuk masuk hospital aku tak settle kan lagi... yer la dgn badan yg macam nie...sentiasa ta larat menyekat pergerakan aku... terpaksa buat dikit demi dikit....bahagian cuci da settle cuma nak pilih jer...harap by next week semua da on position so xde pening pala sgt....

sekian laporan dipagi raya...kang kalo aku free lagi n ada mood ...aku update lagi yer...sebab aku amatlah bosan tahap gaban kat sini...en. somi g melapah daging ( kalo dia tak menyempang tempat lain laaa)...anak2 pulak main dgn opah n pakcik2 dia...ao aku amat lah bebas n senang sekali....

No comments: