semakin menjadi keadaan saya...

kalo diiukutkan da masuk 33 minggu...
kalo dulo aku tak ikut pon minggu nie...
selalunya ikut bulan jer...
rasanya ikut minggu macam lambat jer
bikin aku confuse pon ada gak.....

bila bulan2 terakhir nie...
banyak simptom yg aku alami...
tak laratnya nak layan kerenah sendiri...
antaranya yg aku alami...
  • cepat sgt mengah & sengkak padahal aku tak makan apa pon
  • baby sgt aktif hingga aku tak boleh nak duduk atau buat kerja sgt
  • badan mudah sakit2, kalo pergerakan tak betui
  • lapar tapi xde selera nk makan
  • tido nak awal tapi kul 2pagi hingga kul 5 sure tak leh tido
  • susah hati sbb baju ngandung xde nak pakai...huhuhuh
  • da lama xmasak... camner nak masak berdiri lama kaki sakit..
  • keputihan yg tak sembuh2 lagi...
  • tak lalu nk makan vitamin & supplemen..pernah muntah2..xrela
  • sifat kemalasan yg tahap teruk ....

tak ingat da apa lagi sifat buruk saya kali nie
tapi saya memang nak cepat jer...
dgn keadaan opis yg da tak happy
dan keadaan rumah yg huru hara
buat aku tak happy n selesa sgt

kekadang bukan sengaja nak bermalasan
tapi mmg sgt malas dan tak larat nak buat kerja
aku pon tak tahan tgk rumah huru hara...
sungguh laki aku orgnya rajin kemas  rumah
tapi dia bukan settle semua...ada je yg tertinggal
takkan nak bising kan...da byk dia tolong....
cthnya.... daki2 dibilik air......

kekadang aku berus sikit2 jer
sikit2 lama2 habislah daki tue kan....
itu je amalan aku skrg mana leh buat sikit aku buat laaa..

hmm...
baju untuk persediaan masuk hospital pon tak pack lagi
ntah bila nak settle nie.....
sambung nanti lah...da tak larat dah...

No comments: