minggu bershopping dari rumah

ohohoho
da 2minggu tabiat membeli belah makin teruk
orang kata kalo kuar rumah pasti
berbelanja sakan...tapi....
aku dok rumah je pon leh abiskan  gaji yg baru je masuk
almaklum memang tunggu gaji pon baru leh bershopping

minggu lepas je, aku da beli
10 storage bottle
sekotak storage bag
nursing inner
nursing bra
accessories tuk pum


minggu nie plak 
5 set baju anak
produk muka
botol susu humaira
sealer machine - tuk kerja2 penyimpanan susu

hasilnya
kad kredit makin banyak
duit dlm maybank da makin hampir ke 0.00

paling merisaukan
- x bayar lagi kad kredit
- x bayar lagi hutang hidayah
- x bayar lagi pil supplement
- x bagi lagi mak dan abah

camner nie?????
kecuakan dan penyesalan berlaku
tapi aku rasa benda2  tue diperlukan

napaknya aku tak blh usha2
kalo selalu usha pasti aku membeli
susahnya hati.........

sekian alkisah org yg tak sedar diri ....

No comments: