semakun difikirkan semakin buntu

alkisah...
perasaan ini telah berlarutan selama berminggu2
sejak aku ditawarkan...
perasaan makin berbelah bagi...

mungkin tak ramai yang tahu
aku telah memohon dan juga telah ditawarkan
untuk sambung belajar....MASTER

ye memang aku sunguh berkobar2
semasa membeli no pin dan juga memohon
aku begitu YAKIN dan PASTI
aku mampu melakukannya ........

tapi
bila aku dapat tawaran ITU
tetiba aku jadi DILEMA
pelbagai persoalan yang berlaku
padahalnya aku telah memikirkannya
semasak- masak semasa buat keputusan nak sambung
tapi entahlah........

pelbagai emosi dan kerunsingan
yang melanda jiwa...

perlukah aku sambung???
kelayakan yg ada...masih xguna pon
anak kecik baru brapa bulan
ada ke masa nk study
boleh ke score????

arghhhhhhhhhhh
serabut....
last date register jumaat nie
entahlah...masih berbelah bg

No comments: