tepek gambar - bandung

aku belum buka entri lagi kan pasal bandung
hmm... ari tue aku g bandung 21 september 2012
aku gi dgn opismate
aku gi pon sebab bos aku beria sgt suh aku gi
mana taknya dr tempah tiket, hotel dan bagai semua aku yg handle
memang la dia suh aku gie...
senang derang kan....

aku gi pon jap jer tak lama
gi dgn berhutang so tak byk aku beli
byk beli nk bg org jer
tp ada gak yg tak dpt
sebab aku xberduit sgt kan...
so layan je gambar yg sempat amik



dalam bilik kat pop hotel -very colorful
 ni baru turun dr flight kat airport bandung
masa ni jam derang kul 6ptg tp udah magrib ya...

 ni plak menu breakfast yg hotel sediakan
namanya nasi kuning
okay la..aku siap amik extra simpan dlm beg tuk makan kalo lapar masa shoping nanti

 posing kat luar hotel

 kat airport bandung
posing dulu

 pemandangan kat lobi hotel/cafe

masa ni duk tunggu orang bershopiing
aku malas nk follow
xde duit sudah....


sekian
laporan : kalo org nak beli byk banyak
memang menarik dan berbaloi sgt
sebab mmg berbeza tp cam aku yg tak berduit nie
cam tak sesuai je...dgn tiket flight, luggage n duty
tapi apasalahnya tgk negeri orang kan...

No comments: