sunburn ...........

sungguh tak best dan tak seronok okay
bila balik dr kem ko dapat sunburn dan demam teruk

muka aku bukan dapat hitam jer
malah dapat bengkak cam kena tumbuk
siap doktor bagi injection plak tue
semua gegara elergik .....

balik dari kem
aku da collapse
demam panas yang amat
blom lagi kot rasa panas yg cam gini
selalu lps makan panadol terus kebah
nie 2hari tak baik2 siap berbaki fenin2 plak

badan tak rasa sakit sangat
cam selalu kalo terover exersice
sebabnya kat kem byk aktiviti yg
banyak dibantu oleh budak lelaki
so kederat tak byk guna.....

sekali lagi
tiada kamera utk aku amik gambar
maka aku leh bercerita jer....

maka
aku kini adalah anoi budak hitam
siap laki aku cakap kalo nk on kena tutup muka
poyos...sampai tahap macam tue teruk muka aku....

esok nak keje
malas tahap gaban nie
fenin2 lalat ada lagi
nak plak td staf buat aku hangginnnnn
lagi malas nk keje.....

semoga aku tabah kan...

No comments: