terima kasih ayg...

entri khas tuk
encik azman bin mohamad daud

sebab jaga anak bebaik
semasa ketiadaan aku
jaga umah denga baik sekali

lepas aku balik dari kem
aku demam teruk
laki aku tanpa berkira
melayan anak dan buat kerja umah
aku hanya mampu baring jer
selama 3hari aku buat kerja ringan2 jer

da 3 hari juga la
makan dan mandi anak aku semua
laki aku uruskan.....
aku tak larat sungguh
baju pon dia yg jemur, angkat dr jemuran dan lipat
aku hanya masuk dlm mesin dan letak sabun jer...

nampak simple
tapi bagi aku .....
besar sebab kalo aku buat semua tue
kompom demam aku tak baik lagi

orang doakan ayang sentiasa sihat yer
moga ayang dimurahkan rzki
diberi keberkatan hidup
kesenangan dan kebahagiaan,
diberikan anak yang soleh dan soleha....

ketahui lah
3syuhada dan zuriana
amat menyayangi kamu......

nota : tak lupa gak utk siti norhidayah yg dtg melawat bersama buah tgn....terima kasih yer....syg kamu semua...

No comments: