raya 2017

alhmrmdullilah...o
hari ni da Raya ke 10
da keje pun...
masuk masuk keje terus pendaftran semula ..mmg havoc laaa...

next week Ada lagi pendaftran lagi😅
bertabah la hati...

tajuk aku nak story Raya
tahun ni banyak cipta memories baru

first time prepare utk dishes Raya
aku masak Nasi impit, kuah kacang, ayam perap....dgn usaha omelan mak yg lupa lupa ingat...
selalu aku just backup org masak...Kali ni pepandai la aku...

first time aku Dr masjid terus ke kubur Dan yg memalukan Terus g umah sedara yg belum settle Salam menyalam...malunyaaa

first time bawa anak anak pergi solat sunat Raya Kat masjid... selalu aku ngan laki je...anak tinggai..

first time Raya bawa mak beraya tempat lain dlm tempoh hari  Raya ke 2

first time beraya ke selama- perak
and yang best Raya bersungguh ke rumah sanak saudara...

maybe bagi org Len biasa je kot
but for me is just wonderful...
thanks to en suami...

No comments: