farewell to fuseline

My last day at fuseline was at 29th August 2009. it's so difficult to explain about my feeling.. its weird... Perasaan yang bercampur baur sebab sebelum ni aku amat sgt nak tinggalkan fuseline diatasa beberapa alasan. Tetapi bila masanya tiba hati amat berat untuk tinggalkan tempat tu, terlalu byk yang berlaku dan kenangan yg tak dapat dilupakan. Antaranya

  1. hari pertama aku kerja, aku accident dgn laki aku yg menemukan kami hingga la kawen
  2. Ketika Di Fuseline juga aku dapat kumpul duit beli rumah dan kawen, mungkin org cakap perkara biasa tetapi fuseline amat berjasa kerana soal kewangan byk yg membantu aku.
  3. aku dapat gi overseas juga buat kali pertama juga dgn fuseline. Kami pergi ke Bejing, China yang mana aku amat bertuah kerana dapat merasai iklim yg aku amat ingin rasai.. aku dapat rasakan bagaimana cuaca salji n sejuk, aku juga dapat pengalaman bagaimana rasanya memanjat tembok besar china yg menjadi antara benda ajaib didunia. Terlalu byk pengalaman kat china
  4. Di fuseline juga aku ada 2 abg yg best sgt dimana mereka layan aku seperti adik dan kawan untuk meluahkan segala isi hati. kami berkongsi segala masalah bersama, walaupun kami hanya jadi pendenga sahaja
  5. aku juga ada sahabat yg sgt baik dan rapat dgn aku. Nama sahabat aku joey.. dia lain dr yg lain! walaupun kami berlainan agama, bangsa dan budaya tetapi kami saling memahami dan berkongsi segala apa yg kami ( x kisah la apapun selagi kami leh kongsi etc, makanan, cerita, masalah, gosip dan lain2) Joey aku rindu kat ko. Joey byk membantu aku bab kerja, duit dan macam2. Yang buat aku respek n suka dia sbb dia paling tak berkira pasal apapn dgn aku( dgn org lain mesti dia berkira.. heheh) joey aku sayang ko
  6. bos aku pun leh tahan juga kat situ, aku byk belajar dr dia cthnya :- dia xberkira buat keje n tak kisah status dia bila buat keje termasuk la loading brg sapai basah baju.. sian dia
  7. sebenarnya byk lagi yg blh ditulis dan dikongsi pengalaman kat saner... tp aku byk keje ni..
Yang penting kisah dan kenanagan disana tetap ku simpan dalam hati dan aku akan ingat selalu pada mereka..

No comments: