hujan turun mencurah

pagi ni masa keluar lift, hujan xde la lebat takat renyai biasa jer.. tp bila motor nak masuk LDP je ujan turun mencurah2
Nak tak nak terpaksa la berhenti sbb nak pakai baju ujan. Selamba tak selamba aku tukar kat tpt kete lalu lalang jer.. yg kelakar tahap selamba aku leh tanggal kain baju kurung kat situ jer.. tak tau la org perasan ke tak .. yg aku pk janji kain aku tak basah nanti... hehehe brutal tak???

walaupun da pakai baju ujan, baju ada juga yg kena ujan.. kesejukkan la aku... kain baju kurung aku yg dilipat abis kedut seribu..nasib baik tak comot n serambai aku ari ni..

ini lah namanya minah rempit sejati...mungkin org tertanya apsal la minah ni tak mau naik kete atau xde kete ker. aku bukan apa, tahap kesabaran aku ni amatla tipis n nipis, aku tak blh tgk jem. Tiap kali aku tgk kesesakan yg teruk ati aku terus nk mengamuk n angin satu badan.. aku leh maki n cakap sorang2 dlm kete kalo ada je yg tak kena.. Teruk kan perangai aku!!!

lagipun mana sempat kalo naik kete pun.. sure aku lambat sbb masa cukup2 untuk naik motor je. so nak tak nak aku teruskan naik motor.. ini lah yg payah nya kalo naik motor gi keje ... kalo ujan mmg problem n leceh jer... kalo waktu lain mmg best especialy kalo dapat cilok... heheh

No comments: