susu oh susu

xde yang menarik...
tapi bebaru nie ada beberapa orang tanya pasal penyusuan dan pam yang aku guna masa kerja-kerja mengepam susu. Baru ni ada pensyarah yang aku rekomen guna medela freestyle jumpa aku dan banyak tanya pasal storage susu. Dia pun da jadi cam aku yang giler gadget penyusuan nie.. masa memula aku bagitahu rege pam medela terus dia terdiam..tapi kini dia cakap sgt puas hati dan berbaloi sgt beli pam yang aku rekomen. Pam ini sangat membantu dia dalam kerja harian. Malah kini dia lebih hebat dari aku yang mana sudah miliki deep frezeer tuk simpan frozen milk dia...

Bagi yang emmahami perasaan ibu yang pernah mengalami apa yang aku rasa mesti berpuas hati dapat tolong sesama kekawan tuk beri susu ibu yang terbaik buat bayi... hmm tak sabar nyer nak tunggu baby kuar n start kisah penyusuan baru....

1 comment:

Sofie Natashah said...

nanti jadi cikgu saya juga yea