alhamdullilah...saya diizinkan berpose

hari ni da masuk hari ke-2 aku berpose. secara amnya aku amat bersyukur sgt sbb dapat melunaskan pose aku walaupon aku tak brapa konpiden la sangat tapi alhamdullilahj ALLAH izinkan aku jua ...mohon dan berdoa sgt aku mampu berpose hingga ke akhir ramadhan yang diberkat. aku jenis yg culas nk qadak pose nie...

bab makan dan berbuka kali nie macam tahun seblumnya yang mana aku n laki aku bukanlah orang yang reti beli kat bazaar sebabnya kami selalu buang je kuih muih dan yang jadi pilihan hati tentu la nasi...kalo da nasi sure la aku kena masak sebab laki amatlah cerewet kalo bab membeli diluar tapi kalo aku masak apapon semua dia on je dan kekadang hingga menjilat jari sungguhpun tak sedap....mungkin kami tak cerewet sebab kami jenis yg tak pandai makan luar, waktu makan kami selalunya hampir sama dengan waktu berbuka so agaknya tiada la terasa berlainan waktu cuma kita bila berpose nie...byk lapaq air je lebih...haa .. kalo air kami mmg boleh habiskan brapa jugpon dan apa jenis pon....

idea hilanglaaa... bos panggil plak tadi...kita stop disini laa..

No comments: