selamat hari raya

hmm.... tahun ni raya dimulakan dengan tangisan yang mana saya tak dapat g sembahyang raya sebabnya...huhuhuh ...cakap lagi bikin hati panas...anggap je aku xde rezeki...sedih sgt. Dalam kesedihan itu ditambah pulak ayah aku yg mmg lazimnya akan buat hal dipagi raya walaupon da laluinya selama 31 tahun tapi tetap rasa jengkel dan sedih...ini lah raya di keluargaku...

ingat ayah je buat hal rupanya adik aku pon buat hal.. tetiba merajuk dan terasa hati tanpa sebab dan bikin havoc...bab nie aku tak layan dan buat bodoh malas nak layan sebabnya hati aku pon tengah sakit nak layan ko plak ...boleh blah... so aku anggap bukan hal aku dan tiada kena mengena... akhirnya dia ikut laki dia pergi kerja... lantak laaa...

aktiviti pergi kekubur aku mampu tunaikan bersama mak dan adik lelaki aku. alhamdullilah...

selebihnya...duk rumah n tunggu sedara datang...dalam kul 6petang..mula aku beransur ke rumah mak mentua pulak.

dirumah mak mentua tiada juga yang menarik dan bikin lagi haru bila sumaiyah demam dan muntah-muntah... demam...cuak sebab demam tak kebah dan bekalan ubat tiada...akhirnya decide balik awal...

petang khamis da ada di shah alam....itu je la cereta raya saya yang tiap tahun memang tak best setiap tahun.....

No comments: