ramadhan datang lagi...

salam,

ramadhan akan menjelang esok hari maka secara fahamannya semua orang kena la berpuasakan termasuk la aku ini. Terus terang aku cakap aku mmg la tak sure leh pose ke tak memandangkan aku dok lapaq n tak larat je... boleh ke aku berpose idak diketahui melainkan esok aku melaporkan keadaan diri ini.

hmm... sebelum berpose orang cakap kena minta ampun kat semua orang tapi aku rasa byk lagi yang belom aku minta maaf...ramai la...ntah la patut ker ..aku yg minta maaf sbbnya aku yng kecil hati dengan derang dan derang yang selalu pentongkan diri bukan aku..perlu ke aku minta maaf...ntah ler...


maaf ke tak maaf aku rasa hidup perlu diteruskan kan...aku buat macam tak tahu je la..malas nak pk laaa... asyik pk pasal orang jer...orang tak pernah plak pk pasai aku...dan setahu aku jarang tui kalo aku susah aku nyusahkan orang lain.....seingat aku laaa....aku selalu buat ikut yang termampu jer....xde demand lebih..aikk puji diri sendiri plak..

ambil kesempatan nak ucapkan selamat berpose kepada semua...jaga diri dan tingkah laku k...

No comments: