cereta kerja yang makin menyesakkan jiwa

ketika ini aku amatlah tension dgn kerja dan suasananya
mana taknya...bos aku makin menjadi kehendaknya
makin dilayan makin banyak pulak songeh dia
nak pulak la nie aku makin byk beban yg dikasi
kalo diberi beban nak settle jam tue jugak
kalo tidak muka sudah lari ....
adakah salah aku melayan sangat dia?

bila nak jadi swasta lagi la aku terbeban
mana taknya..kononnya dia
da bagi harapan dan kepercayaan kat aku
tapi naper makin lama aku rasa
macam dipergunakan jer.......


entahlah...nak pulak kebelankangan nie
banyak assignment aku yg fail...
almaklum aku budak baru belajar
so ada je leakingnya.....
dengan anak dan kesihatan aku yg dok kerap
tergangu buat aku lagi terbeban dan stress
aku cuba control tapi apakan daya.....


aku harap tempoh aku mengandung nie
aku tak terus stress dan terbeban sangat
sebab emosi aku selalu bawa kerumah
takut anak dan suami yang jadi mangsa.....


sekian dulo lah...
idea tak banyak nak cereta
lagi pon cereta sedih bikin lagi sedih..

No comments: