jiwa yang dilema

bertapa seksanya andai kita mampu lakukan sesuatu
tapi tika perlu melakukan sesuatu itu tidak mampu dilaksanakan

alkisah,
esok sumaiya ada 2 temujanji di PPUM
1- untuk buat ultrasound bg pemeriksaan lanjut
2- follow up chek up

tapi dengan keadaan aku yg macam nie
sure ada problem nak bawa dia,
hmm..laki aku jenis opis yg susah nk cuti
selama nie takat temujanji n sakit nie
aku mmg settle sendiri ....

sedihnya bila difikirkan....
bila sumaiyah pergi dengan org lain
sure doktor tanya byk hal tp org tue xtau apa2

sebagai mak mesti la aku sedih
nak pulak ingat peristiwa buat MCUG
yang sumaiyah menangis tak ingat dunia
gegara xde org temankan dia dlm bilik x-ray
sbb aku mengandung....

kali ni nk gi ultra sound
mak bapa xde...mesti dia lagi sedih
uwaaa....aku da sebak nie

mak aku tak kasi aku g sbb baru hari ke26
terlalu awal nk gi bergerak sgt....
tapi aku sbgai ibu plak rasa berat hati sgt

aku dilema...
bg aku biar la aku sakit sikit asal anak aku ok
mlm nie ada masa lagi nk pk....

insyaallah, niat yg baik
akan diberkati kan..aku percaya ALLAH
bersama hamba-Nya yang lemah ...

No comments: