tepek gambar- sunway lagoon

gambar-gambar nie da lama sgt...
rasanya bulan oktober 2011
sempena hari keluarga kolej cemara akasia cendana


duduk kat dalam air takat sejam 
lepas tue ayah dgn adik da takut n malas
akhirnya mandi di tepi pantai jer..

 ayah melayan anak2 daranya

 ayah melayan kakak yg tak puas main air 

 adik merajuk 

adik da cuak nak main lelama
takut air tapi nak main...

 3beranak yg comei

 satu tragedi sudah berlaku selepas keluar dari "rinse"
abis camera jam ...air masuk dlm kamera
padahal sebelum nie aku siap rendam dlm kolam xde pon air masuk
air pancut nie telah berjaya masuk dlm lcd camera

 ni la hasil gambar setelah air masuk
walau air da masuk tapi si tuan ni
tak paham bahasa masih tak puas hati  dan mengetest gak
akhirnya kamera telah jam dan mati....

 comeikan anak- anak ibu dgn ayah

ayah tak lepas tangan adik
takut terlepas kang haru satu dunia mencari 


disebabkan aku tgh malas yg amat
gambar2 ini di upload tanpa ikutan yg betui
tp komen dan catatannya adalah mengikut gambar

sambungan kes kamera tue
bikin aku sgt sedih n frust sgt 
aku beli mahai tau- cecah ribu gak
hati hancur sgt mengenangkan khidmatnya
yg aku rasa belum cukup tempoh dan lama

tapi ALLAH itu MAHA berkuasa dan penyayang
memang rezeki aku dan jodoh masih bersama
kamera ini telah pulih sendiri dlm tempoh sebulan

sebagai tuannya dah tentu aku gumbira
tak silap beli barang mahai
ada keistimewaannya...

alhamdullillah...

2 comments:

ani said...

mau ikutan ah boleh juga main renang

ani said...

yang namanya permata pasti bagussss