aduhai ibu ku....

pagi ni terkejut bila adik aku tipon...
jejarang sgt la dia tipon pepagi
nak pulak sejak dia da kawen nie...

bila da mula bersura n berbual lagi bikin terkejut
mana tak terkejut.. bila dia info mak da kerja..
adoiii... tersentak hati aku...

memang mak ada ckp dia nk keje atas beberapa sebab
tapi xsangka plak dia serius..

aku tau hak mak nk keje atau tak..
tapi sebagai ank mesti la ku sedih
bila kenangkn mak da tua kn..
nk pulak pk apa keje yg dpt
 dgn usia yg cam tue kalo x keje cleaner jer

adik aku ckp mak keje cuci asrama 4 tingkat
4 tingkat?????
giler????
mak sakit kaki...nk naik tangga pon payah...
ni keje kat 4 tingkat....

 huwaaaaa.....
terus aku call mak...
yang buat aku sakit hati (sedih) lagi
bila ditanya naper nk keje gak
kan kami bertiga ada bg duit tiap bulan..

mak ckp risau dgn roadtax kete
ohohoho ...suhu badan terus naik
sebabnya...hmmm xpayah nak details
saper yg rapat sure tau...naper suhu naik

naper dan kenapa????
tak sudah sudah...
mak je yg berkorban dan terkorban demi
perasaan nak MERASA dan BELAGAK
org lain......

eeeeeee
gerammmmmmmnyaerrrrrrr
tak masuk akal...

apa PATUT aku buat yerk????

No comments: