tepek gambar stok ebm- humaira

selalu tgk ebm org jer
aku pun nak tepek gak...
untuk rujukan dan semangat masa depan

pengalaman mengajar kita
kalo dulo ebm tak byk mana
ilmu amatlah kurang...

tadaaaa


gegara tak label tarikh kat susu..nyaris nak buang semua ebm nie
sib baik ada tulis dlm diari




rasa nk nangis kalo buang semua nie..


setelah
diperiksa dengan teliti...
maka yang kena buang adalah sebanyak ini
sebenarnya dah 10 botol buang
hasil ebm yg diperah kat banting dan disimpan fridge mak
mak bising da expired...
campur yg nie...10dadih =60oz


ni lah hasil yang masih tinggal dan sesudah disusun
aku tak kira pon sebabnya
aku bukannya org yg rajin

kisah penyusuan humaira berbeza dgn sumaiyah
sebabnya zaman sumaiyah ilmu dan pengalaman 
memang kurang

bila zaman humaira semua kesilapan yg dulu
berjaya di atasi.....
kalo dulu nk masuk keje baru buat stok tapi 
kali ni minggu pertama aku dah start pam n buat stok

penyusuan humaira
meningkatkan kesedaran aku gak yg mana
aku tahu bagaimana nk maintain hasil..

moga berjalan yg baru bermula ini 
akan diberkati dan berjaya
seperti yg dirancang..
amin..

No comments: