pagi yang sedih....

alkisah...
leretan dari perbualan semalam membawa kepada hari ini

Apakah perasaan korang bila orang minta anak kat korang?
adakah korang bagi jer?

Bagi aku, kalo tanya kekadang boleh lah layan
tapi kalo dah dok tanya je memanjang tak ke jadi isu
orang yg minta anak tue tak pikir ker perasaan org
tak ke ko pk yg ko penting kan diri bila minta anak org
 pk tak apa org rasa bila ko minta anak sendiri?

ko ingat buat anak tue macam buat kek ker?
beli barang..buat ..bakar then kuar la anak

allooooooooooooooooo
memang la ko cakap
boleh jaga n bagi kasih syg lebih baik dr aku
tapi ko ingat semudah itu ker???????
sadis bila pk dalam-dalam

kerana ko
aku sedih pagi ni...
aku tau anak aku suka lepak dan duduk dgn ko
hingga pagi ni dia ckp syg ko dr aku
ko tau apa perasaan aku sebagai mak?????
ko mungkin bangga dan suka tp
ko pk tak perasaan aku sebagai ibu yg kasih kan dia
dengan sepenuh hati tanpa berbelah bagi
tapi bila dia bg jawapan syg ko dr aku
hancur, sedih,marah, benci dan naik gila bila aku pk-pk kan

aku akui ko mmg baik dan miliki  hati yg suci
kalo ko buat semua mmg xde niat buruk
tapi ko pernah tak terpk yang kekadang apa
yang ko buat telah menguris perasaan org lain?????

jelas pagi ini
AKU telah EMOSI ...okay...
aku dalam kesedihan yang dalam....
sedih bila memikirkan...

adakah aku....
 ibu yang tidak baik hingga anak sendiri menyayangi org lain...

sekian ...
pk-pk kan lah hati org lain...

No comments: