bila hati tertusuk

baru2 ni aku diSEDARkan
selama ini aku kurang sedar dan TIDAK sedar
apakan daya aku jua manusia biasa

aku mohon maaf
andai selama ini setiap ayat aku selalu
menusuk kalbu sekalian

sumpah
bukan sengaja aku melakukan
aku memang seorang suka bercakap terus
aku tak suka hipokrit sgt
kalo cover line ok lagi...

tue sebab la
setiap ayat aku memang straight jer
akui apa yg aku kuarkan kekadang
ayat kejam....


bagi aku lebih baik kita ckp terus terang
nak pulak kalo itu kawan kita
berlaku jujur dgnnya...supaya dia tahu
apa yg kita fikirkan dan pandangan kita...

apapun
aku tak cakap apa yg aku lakukan
adalah tindakan yg betul

oleh itu
andai sesiapa yang terasa dan tersusuk
dengan kata-kata ku ini
AKU NOR ZURIANA...
mohon ampun  dan seribu kemaafan yang lahir
dari hati ini......ikhlas

maafkan aku...

No comments: