selamat hari raya

hari ini hari khamis...esok jumaat...
makanya...sabtu balik sgkai la kan...

tahun nie...
raya tak berapa nak beria sangat la
persiapan pon memang la xde
nak plak aku duduk dalam nie
istilah nak berhias rumah bagai
memang xde dalam list.....heheheeh

persiapan anak
memang mak yang teruk...
baju kurung pakai last year punya
beli t-shirt baru dan legging jer
dress mmg xde dalam list sebab
ayahnya memang tak gemar dress nie
kang membazir je beli....

so raya ni
yang beria beli kasut raya
anak aku dr kecik xde istilah kasut raya
hehehehe sekali lagi - teruk tui punya ibu kan...
anak aku sangat hapy dan bahagia dgn kasut baru mereka
tiap hari mencuba dan bergaya dgn kasutnya..

kuih raya???
beli 2balang sebab staf aku beria lah pujuk
so aku pon beli la
selebihnya...xde kot...heheheheh
so sesaper yg dtg umah aku
pasti aku hidangkan air yg tak class (oren la)
dgn juadah ala-ala gitu...(kes tak pandai masak)

sempena bulan yang mulia ini
saya dengan rendah diri
memohon ampun dan maaf kepada semua yang terbaca
atau terbuka blog aku ni kan....(hehehe tau ada yg tersesat!!!)
menyusun sepuluh jari agar kemaafan dapat dimaafkan...

sekian ...
org x bersungguh nak raya kan...





No comments: