syukur Ramadhan

Hari ni teramat kelam kabut...
Dimulakan bangun lambat sikit..
selalu kul 4-4.30am da bangun

tak tahu nak menyusun ayat....
antara tapi pagi ni memang huru hara
dengan
humaira jatuh katil
beg yg nyaris tertinggal..
kunci kereta xde bila nk start..
humaira merengek nangis



so yg tue huru hara
tapi objektif post pagi nie
aku bersyukur sangat
teramat bersyukur pada-Nya
dilepaskan dari tragedi ramadhan


alkisah
pagi nie nak kejar punch kad
tapi nak gi bank dulo ....
takut duit terpakai ...
almaklum nafsu aku nie besar la nie...


sambung balik yer....

bila nak berkejaran nie
mesti la aku tekan minyak beria
dlm tekan minyak tetiba aku perasa
mat bangla naik basikal nak melintas


adoiii
tekan brekkkkkkkkkkkkkk
alamat kena jugak nie...
tapi kuasa ALLAH
mat bangla sempat berhenti guna kaki
Ya allah,
bertapa aku bersyukur dengan kuasa-MU
andai KAU tidak izinkan pasti
berlaku la penyesalan dan kesedihan
pasti bertambah hutang aku
nak baiki kereta n bagi duit kat mat bangla

sekian
mood yang teramat bersyukur...
amen...




No comments: