suka suki

sebenarnya sgt bosan
kat opis xbanyak sgt keje
since bos aku kecoh rasa aku nk sangat amik jawatan dia....

sejak itu aku memang keje ikut apa yg disuruh jer
xde makna aku nk buat keputusan or extraordinary job
yg bukan dalam job specification.

aku hanya bekerja apa yg dlm skop
dan apa yg disuruh oleh bos aku
even kalo bos atas bos aku suruh pon
aku akan maklum kan bos aku baru aku buat kerja
yang bos atas bos  arahkan .... (faham ker???)

so jgn citer pasal passion  of work kat aku
memang failed la nie kalo ditanya
tapi aku tetap ingin mencari rezeki yang berkat
semua keje mesti siap on time okeyy...

mari sembang benda yang aku suka
ta daa...

ni hadiah ntah nak panggil apa
penyelia aku pass kat aku then cakap
ada student  MEP (Middle east program)
suh bagi akak yang PPP blok satu...
masa dapat tue syiok oooo
sebab aku bukan jenis mesra alam dgn student (walau 24jam duk dgn depa)
terkejutzz ada juga org sudi bg kat aku... memang terharu !!!
almaklum kita sedar kita saper so bila org bg hadiah walau kecik tetap touching..


dok banyak sangat masa kat opis kan ( jgn jeless okie)
aku banyak la bawa novel, or buku untuk dibaca
tetapi bulan oktober ni tak boleh nak berfoya-foya
sebab ada ujian akhir talaqi
kena la buat latihan - awok jenis buta tajwidkan...



walau tetap bosan
aku tetap tak rajin nk kemas meja cam bos aku
bos aku punya meja sentiasa kemas dan kemas
aku...sorry yer... i jenis xde mood nk keje kalo kemas sgt
poyos... jenis tak rajin gitu...






No comments: