hari yang busy

start semalam hingga hari ini aku memang kelam kabut...
mana taknya semenjak aku dipindahkan ke cendana, hidup aku makin huru hara jadinya. Memang Cendana tenang tetapi aku bukan pindah sepenuhnya ke cendana. Bos aku suh aku bertugas di cendana waktu pagi dan after lunch masuk cemara balik....


ayorrr...
penat jiwa aku ini kerana macam byk benda yang aku kena handle. Lepas tu staf suka cari aku kalau ada problem sebab aku selalu amik action immediately.. almaklum aku kan pelupa oleh itu mana yang boleh settle cepat aku kasi cepat cthnya bab call meng"call"kontraktor mmg derang suka cari aku. Kalau aku tak layan sure derang pun angin...

apala yang aku melalut nie. inilah jaduinya kalo aku dok memikir byk hal.. ewah macam sgt hal yg nak difikirkan 
hehehhe walaupun aku busy.. hari ni dalam sejarah aku masak awal untuk berbuka. ini semua gegara semalam aku tak masak sebab kedua-dua anak aku demam dan berkepit dengan aku sahaja. langsung aku tak boleh nak buat apa. Kesian laki aku berbuka dengan murtabak jer. esh esh apa la punya bini kan... sedih aku tau mengenangkannya...

so untuk tebus kekecewaan semalam, aku telah menebus dengan memasak udang masak lemak...balik karang aku nak goreng ikan n masak sayur dan masak nasi je lagi....

harap hari ini laki ku boelh makan dengan seleranya....

No comments: