Kenangan induksi : Kertas kerja

Setelah tamat induksi, baru aku tahu induksi cam best jer... kalo masa kat saner hati memberontak nak balik cepat nak tengok anak laki tapi kini bila semua depan mata baik no la nak teringat kenangan kat saner... adakah itu rindu namanya???

walau macamana pun semuanya adalah pengalaman yang perlu dilalui demi sebuah kehidupan. Apapun hidup mesti diteruskan baik suka atau tidak... jika tidak mana datangnya pengalaman dan kenangan itu kan...
so buat masa ini aku akui yang dalam memori aku tengah sarat dengan kenangan disana.. Hehehe al kepoyos laaa.. So hari ini aku nak tepek gambar kertas keje atau soalan -soalan yang aku sempat amik gambar ... gegara aku tak beli soalan yang bagi aku mahai mak oiiii.....


ini buka kerja yang tebalnya boleh tahan gak... motipnya buat ringkasan dari taklimat/ceramah yang diberi. Kena bagi 10 points tau.. memula rajin buat tapi dah nak abis tue aku mula meniru en izwan abg bendahari kita... masa tu stock malas giler daaa....

setiap kumpulan diberi 2soalan untuk buat tugasan. kami kumpulan 2 dapat la soalan no2 ni.... kami pulak bahagi 2 group lagi... ada yg buat soalan ni dan yg baki buat soalan no 10.

ini soalan no 10. Aku dapat soalan no 2 yg kat atas tue... Bila da siap kami akan gabungkan dan hantar.. lupa pulak nak amik gambar tugasan yang da siap....


Masa diakhir2 nak peksa tue... ada pengumuman yang offer untuk photocopy soalan tak... tapi rege boleh tahan.. so masa dia offer tue aku cam berkira2 kan akhirnya tidak la membeli...Bila tengok ramai yang beli, aku rasa cam rugi la tak beli. Nak hilang rasa ralat aku pun snap la gegambar contoh soalan...ceh konon nak review n study ler......

bila da ada soalan sure la ada jawapan kan....

so kepada sesaper yang nak g induksi tue... rerajin la baca buku k... tapi masa kat saner ramai kekawan yang akan tolong.. semua nak berjaya so apa yg penting... kerjasamaaaaaa......

No comments: