Pegagi ku sudah spoil

Ayooorr...
baru je lepas post entry nak jadi muslimah baik..
tapi tadi aku da emncarut bagai....
kes : bendahari nak invoice
alkisahnya......

minggu sebelum ini ntah bila ntah tarikhnya pun aku da lupa... bos aku suh g service centre sony tuk betulkan kamera opis yg rosak.. maka tanpa byk soal aku pun menurut perintah je la kan.. bila da settle semua sure la bagi resit yang aku dapat untuk claim kat bendahari..

tetiba pagi ni orang bendahari call, resit yang aku dapat tue tak valid untuk buat claim
kena ada invoice... alasan derang kat kertas yg service centre bagi tu tulis repair certificate .. xde langsung ayat invoice so derang tak terima pakai repair certificate asa invoice.

 bengangnya aku.....
ingat aku ni apa... letih aar cam nie... bengang tui....
aku takde mood ni nak keje daaa.......
ada je halangan untuk jadi baik

No comments: