TPHEP warded at DEMC

pagi ni aku diberitahu bos atas bos aku ( ada faham ka???) telah masuk ward... bila dapat tahu hati aku jadi cam sayu jer . Walaupon aku tak de la rapat sangat dengan dia tapi cara dia sungguh berkesan dihati aku. Aku sangat menghormati dia kerana dia seorang ketua yang boleh dicontohi dan dijadikan teladan. Antara sifat yang aku patut dan sedang contohi adalah:-


  • sangat menepati waktu - kalau dia buat program sure ikut jadual dan meeting tak meleret apatah kehadirannya yang selalu awal dan tepat pada masa
  • berpengetahuan luas dalam soal keagamaan - banyak menasihati staf dan berkesan dihati ini..
  • dia sangat particular dgn tugasan dia walaupon benda yg sangat kecil - cth dia akan meronda seawal 4pagi di kawasan kolej (masa tu aku tido...)
semoga dia cepat sembuh dan keluar wad....da habis idea nak tulis sebab ada org kacau plak.

No comments: