BS buat hal lagi

Adoi...
sakitnya hati...
bengang, sedih dan kecewa sgt......

sekali lagi aku diminta beli susu tepung
lagi aku berusaha untuk BF lagi payah dan diduga
ingatkan perjalanan kali ini tenang dan mudah
tapi sekali lagi BS buat hal

jika dulu kes sumaiya
dia minta beli susu tepung sebab ebm tak cukup
aku ikutkan sebab sumaiyah da cecah setahun lebih
tapi kali ni ....

memang la ayat dia berbunyi CAMPURKAN
yer memula ko cakap campur
lelama mmg ko tak mo handle ebm-leceh
udahnya...apa motip aku pam susu beria????

Ya ALLAH YA TUHAN KU
hanya pada-MU sahaja
aku memohon, meminta dan berdoa
agar perjalanan penyusuan anak ku humaira shuhada
dipermudahakan dan tidak diduga hingga aku TEWAS.
amin....

aku tak tahu nak luah camner
susah aku nk luahkan perasaan yg ada

rasa serba salah kalo cari BS lain
nanti dia pk aku lupa diri
(sebab pernah BS lain ckp nie)
tapi salah aku ke kalo dah jadi macam nie????
 perlukah aku bertahan dan ikut permintaan dia

bukan aku tak bagi tau
aku byk ebm,
aku tau anak nangis tp bukannya baby yg lain dia jaga tak nangis
susah sgt ke nak handle ebm????

aku tau baby yang lain dia jaga minum susu tepung
sihat je dan xde sakit atau kata lain
xde beza pon minum susu ibu dgn tepung

tapi tahukah kalian
betapa pentingnya bagi aku
untuk susukan anak aku sendiri????
tau ke korang menyusukan anak sendiri
itu permintaan, impian dan harapan aku pada anak aku
tiada alasan dan penjelasan tapi aku ibu dia yg sanggup
buat apa saja untuk capai impian susukan anaknya hingga 2tahun

fahamilah aku...



No comments: