sana sini jun 2012

Seperti yang diwar-warkan sepanjang tahun, kehidupan aku akan jadi tak tentu hala bila bulan mei menjengah dan menjadi gila bila bulan jun pula muncul...keadaan ini akan terus jadi begini sepanjang aku hidup (insyaallah) di bumi ALLAH yang bernama INTEC. Walau sibuk dan huru hara tetap ada cerita yang boleh dikongsi bersama....antaranya....


makan-makan kat blue wave...
kalo tanya aku yg memang keje hotel dah lama nie
makanan dan bayaran macam tak berbaloi jer...
pilihan makanan tak menarik sgt tp masih ok
rata-rata kami makan ala-ala jer...
kepuasan xde la sgt cuma memasing kekenyangan...
aku ...muntah 2 kali sebab kenyang sgt atau byk minum
tak berbaloi sungguh.....


dlm pada busy yang teramat...
kami unit HEP, masih lagi sempat buat lawatan bench marking
adoi....pening gak kepala, mana tak nya.... kena prepare apa nak tanya
lawatan nie sempena INTEC nk jadi swasta so kena la buat lawatan
sambil collect data utk preparation kami nk swasta....

ni org2 kuat UNITEN...sgt baik dan excellent

yg baju biru tue director of HEP Uniten...sgt ok...
bos aku yg pakai kot tue...
gambar tak cantik...harapkan kamera je mahai..
.esh esh esh ...

sepanjang bulan busy aku nie.... adalah wajib keje lebih masa pada sabtu dan ahad
so selalunya hari sabtu lah paling aku tak suka sebab
kena cari org yg WILING nk jaga anak
tau je la bulan2 ni plak ramai org kawen kan...compon la
org yg selalu jaga anak aku g kenduri...
yang selalu jadi MANGSA jaga anak aku
adalah sepupu aku - kak liza, adik ipar-katy
tapi kali ni punya pengalaman sampai kawan laki aku punya bini pon terjebak
jaga anak2 aku....tgk berapa TERDESAKnyaaaaaaaaa
tapi humaira aku mmg tak brani kasi org yg TAK biasa jaga
sebab aku tak nak susahkan sgt derang..
humaira kan minum susu ibu, agak payah bg yg tak biasa
handle ebm nie..
makanya...aku kena bawa si buah hati gi keje.......

kes penat sgt...tertido dlm kete
on d way nak balik umah...
masa ni aku kena duty kat seksyen 6

tak bergerak langsung...start masuk kete
sampai kat umah pon cam tue juga...

penat sgt keje...
hingga ketensenan berlaku dlm jiwa
disebabkan aku seorang ibu yang menyusukan anak
aku tak boleh layan tensen sgt 
nanti production down...
alternatif....kita makan red velvet 
heheheh...antara benda yg leh reduce tension...
sekian laporan .....

No comments: