perlukah aku beli freezer????

soalan ini udah muncul dalam kepala bila dalam pantang lagi...Tapi belum perlu sgt...aku rasakan soalan ni kes nk kumpul gadget penyusuan aku je... heheheheh
Tapi bila da nak masuk bulan yang -7 nie aku merasakan sangat perlu memiliki freezer....

sebabnya...cuba tgk yer.....



tgk....xde ruang dah...nak letak ebm yang bulan julai nie
full dah......

tgk,,,semua space aku isi...
yg bekas icecream tue..adalah bekas ikan...
sian ikan aku .....

bukti.....xde ruang tuk next ebm and barang basah tau
ni nak bulan pose nie...camner lah aku nk masak nie....

ini hasil bulan Mac setelah dikorek-korek
makna hasil susu yg dah expired...

setelah disusun(((:
mood sedih nie....uwaaaa

disebabkan sedih dan pilu sgt
aku amik beberapa keping gambar tuk kenangan ku.....
huhuhuhuhu........


layan yer...
setiap plastik ni ada lah dlm 6-7 oz
semaksima aku isi...nk jimat space n plastik

 uwaaa.....
pilu nyer......penat tau nk kumpul nie semua....
tapi syg aku kena buang
kalo sape tak tahu....
ebm yg simpan dlm fridge 2 pintu leh simpan selama 3 bulan jer...
alangkah indahnya kalo ada freezer led simpan 6 bulan
maknanya.......ebm ini masih leh diselamatkan.....
hua huahuwaaaaaaaaaaaaaang...................

ini lah gambar setelah dibuang ebm tadi....
xde byk ruang pon lagi
camner nie????

ADAKAH PERLU SAYA MEMILIKI FREEZER??????

No comments: