gadget BF baru saya



Jeng jeng...
al kepoyos ...
alhamdullilah dengan izin-Nya
aku berjaya membeli freezer
berbelah bagi juga masa nk bayar,
mana taknya, aku da lama usha dah tapi
ku tahan perasaan demi nk tunggu harga murah
ye lah kan mana tau ada warehouse sale kat memana
yer..memang ada tapi dok terlepas jer....
bukan rezeki aku... huawaaaaa

memandangkan ramadhan nak dekat ditambah dengan
semangat yang membara nak sediakan makanan anak
dirumah BS, aku nekad membeli freezer dengan bantuan
kawan dan teman baik ku - hidayah...(laki pon sokong gak)

mari aku kenaikan gadget terbaru.....


comei tak???
100L jer...x mampo nak beli besar...

gadget baru temankan fridge kesayangan 

setelah di isi
ada 4 beg yg penuh dgn ebm mei, jun, july
macam ada space sikit je kan.....hehehe

dari pandangan atas...(poyo..kan)

ni ebm bulan april yang kena gunakan bulan ini....

setelah dipk-pk kan....
baik letak ebm bulan april dlm df sbb leh tahan lama lagi kan....

bahagian atas yg da "FREE" n "AVAILABLE"
leh isi ayam , ikan , n frozen food lain...
baru semangat nk masak ...alasan!!!!

 
ayah pon semangat nk pack ebm...
almaklum ayah jugalah penyokong kuat 
perjalanan penyusuan anak2
sayang ayah!!!!


ni bukan nak tolong tapi menyibuk
sebab dia la...byk fozen ebm jatuh
dok sibuk menyibuk....

sekian gambar yang ada.......

semoga dengan adanya gadget baru ni...
perjalanan penyusuan kali ini dipermudahkan 
semoga segala jerit lelah yang dikorbankan dapat
memberi yang terbaik buat anak2...
kekadang takut gak...dengan sikap dan nafsu yang ada ini
menjadi riak dan niat menyusu itu lari dari landasannya...

sesungguhnya aku benar2 menyusukan anak demi 
untuk beri yang terbaik..Ya Allah kepada -MU aku berserah 
dan berdoa agar...anak ku humaira, sumaiyah dan zulaika
menjadi hamba-MU yang patuh dengan suruhan-MU,
menjadi hamba yang cemerlang di dunia dan akhirat...
amin amin ya rabbal alamin....

No comments: