september 2012

berbagai peristiwa dan kejadian yang berlaku
sepanjang bulan september.
Ada sedey ada happy dan ada yang pelik.
 
Besday zulaika
xsambut beria pon hanya beli kek
potong kek dan bergambar jer

besday ayah
masa ni betui2 tgh pokai
ayah ckp tak perlu beli kek
buat kueh  keria udah ler

besday ibu
huhuhu...sedey
sebab ayah gi pikat burung n bawa member
x suka x suka ok ..benci

pengasuh demam
kes dia demam aku kena bercuti
2hari gak aku bercuti terpaksa
kamis keje sbb takut tak dan nk buat persediaan

berpisah dgn humaira
gegara pengasuh demam dan warded
terpaksa aku berpisah awal dgn humaira
huhuhu sedey weiiii

trip g bandung
gi dgn geng opis
idea bos dan dia yg byk info
tapi aku plak jadi kepala padahal xtau apa pon
gi dgn selamba xberduit..pijam jugak
sehinggakan aku sengkek, pokai, kering
dan panjang list hutang aku....

humaira demam
balik dr bandung humaira ok lagi
tapi bila malam nk tido badan da start panas
aku gi klinik biasa je sbb ingat demam rindu
tapi melarat hingga selasa gak aku cuti
khamis tak kebah lagi aku byk 2nd check
kat DEMC, sah kena warded

humaira warded
aku try guna insuran cuepacs care
g KPJ - katil penuh plak
gagah try kat salam hospital
so la ni aku bertapa dgn humaira....

semoga humaira
cepat sembuh dan sihat
kesian tgk dia kena treatment
tiap kali neb (4jam sekali) - nanges
masa fisio (sedut kahak) - nanges

ibu tak larat tgk adik nanges
sedey sgt huhuhu
lupa plak nk info
humaira ada jangkitan kat peparu
byk sgt kahaknyer....



No comments: