30 hari sudah

Hari ni hari ke 30 pantang dan umur khaulah
Kali ni aku tak strict sgt dgn pemakanan dan tungku pun jarang
Jamu lagi la kelaut dalam
Sebab org sibuklah cakap anak kuning mak jgn makan jamu sgt
Maka nak tak nak aku tak berjamu
Bengkung..huhuhu menyedihkan juga kali ni

Ntah laaa
Tak tau kenapa kali ni failed..
Mungkin sbb aku da anak ramai maka tak terfokus diri sendiri
Tp aku rasa xde la jaga n layan anak sgt
Mungkin itu.semua alasan kan..
Manusia kan pakai mencari dan mencipta alasan dari mengaku khilaf sendiri..

Malam ni khaulah dok merengek je
La ni pak dia tgh henjut sambil tgk wrestling...
Aku da lemau...dok henjut dr siang..nak bengkok da pinggang

Alahai anak..
Moga kamu sihat selalu..
Ibu sayang kamu
Moga kamu jadi anak yg soleha dan bermanfaat utk semua...

Mood nk tido to tak tertido...
Moga malam ni khaulah jadi anak yg baik yer...

No comments: