minggu yg busy

minggu ni adalah minggu yg amat memenatkan
ingat gi seminar leh la melepak n melangakut
rupanya itu hanya hayalan semata
mana taknya
seminar aku start dr kul 8pg sapai kul 10mlm
penatnya.. kalo duk hotel mayb la best
ni kena berulang dr puchong ke kl
kuar umah seawal kul 6.30pg
letihnya... balik a da kul 11mlm
tido pun bkn la nyeyak sbb ada anak kecik

masa seminar pun aku terkejar2
yer la nak pum kena ikut jadual
kalo tak takut susu merundum
mkn pun ala2 je nk curi masa pam(walaupun ala2 tetap tahap melatak gak)
nasib baik bos aku jenis tak heret aku kemana
pepandai la aku n dia nak bawa diri
kalo setgh bos tu nk kita mengekor dia jer
aku plak jenis rimas cam tu
so sapai kat hotel pepandai bawa diri

aku berjaya mengepam kat seminar
xde miss pun sbb
alhamdullilah diizinkan ALLAH
kat saner aku kenal satu akak dr sabah
dia la yg kasi tupe bilik dia nak semngyg n pam
dia gak la yg follow aku
dia ikut je rentak aku
heheheh
kelakar pun ada bila ingat sbb kakak ni
umo sebaya dgn mak aku - 52thn
dia jenis tak kisah n ikut je aku
aku g pam pun nak ikut
sbb dia rasa aku jenis easy going n tak leceh

aku bersyukur sgt setakat nie
segala halangan n dugaan nak pam
dapat aku tempoh dgn baik
aku berdoa moga segala dugaan dan halangan dapat aku tempohi

da la g semiggu seminar
public holiday pn aku keje
sbb nak prepare utk bdk korea nk dtg
ala penatnya...
ni pun tgh penat
okeuy la

No comments: