sumaiyah nangis pagi ni...

hari ni aku ada seminar kat kl
kul 11pg nie bertolak dr INTEC
naik kete uitm bersama2 3org lg
seminar sapai mlm selama 3hari
so aku blk lmbt laaaaa
mayb xjupe anak2 sbb derang tido awal...

td pg masa aku bersiap..
sumaiyah da bgn awal padahal
mlm td tido lmbt..(selalu lmbt tido lmbt bgn)
so dlm kelam kaabut nk bersiap n kemas brg nk anta bbsister
aku tetap melayan n offer nenen...
dia takmo.. n tgk je apa aku buat

so bila da kul7
time aku nk kuar umah sbb ari ni bawa kete daaa
dia tetiba nangis padahal ayah dia duk tepi jer
aku xsapai ati amik la dia
cool kn ...bila aku amik jer terus senyap
bila da senyap aku pass balik kat ayah dia
TAPI dia nangis blk

wah...
anak ibu nk da cam ibu yer
sbb selalunya dia ok jer'
sbb anak2 ibu mmg baik...
tak suka buat hal baik kakak atau adik...
TAPI kebelakangn ni ada KURENG sikit
sbb dua2 suka buat ragam
xkn la sbb ibu g kursus ari tu
ank2 ibu memberontak...
tak baik la

so berbalik pd kes sumaiyah
rasa cam pelik n happy
xtau nk describe la...
dulu mmg dia cam ibu n ayah
tp ari ni [the feeling is different]
sian ank ibu sbb bila ibu tutup pintu pun
masih sayup2 dgr sore tangisan sumaiyah..

xper yer
kita kena biasakan
sbb hidup kita perlu diteruskn
nanti ank ibu biasa laaa kn
pesanan ibu buat ank2 ibu
tak kira dimana jua ibu ada
ank2 ibu tetap no1 dihati....
ketahui la apa yg ibu n ayah buat
semuanya adalah utk kalian semata2




No comments: